Η Ελλάδα παρουσιάστηκε στο ταϊλανδικό κοινό

25-08-2014 02:09 pm

Την επίσημη έναρξη της συνεργασίας του με το “Greece-Thailand Center” (GTC) εγκαινίασε το Argo Travel Group συμμετέχοντας στη 15η έκθεση εξερχόμενου τουρισμού της Ταϊλάνδης “Thailand International Travel Fair” (TITF).

Tο GTC δημιουργήθηκε από τη συνεργασία 16 γραφείων εξερχόμενου τουρισμού της Ταϊλάνδης σε μία κοινή τους προσπάθεια να πουλήσουν τουριστικά πακέτα στο Ταϊλανδικό κοινό. Στόχος του GTC είναι οι κοινές ενέργειες μάρκετινγκ και προβολής για την καθιέρωση της Ελλάδας ως προορισμό διακοπών για τους Ταϊλανδούς τουρίστες.

Το Argo Travel Group έχει αναλάβει την υποστήριξη του GTC παρέχοντας όλες τις υπηρεσίες που συνθέτουν τα τουριστικά πακέτα για την Ελλάδα και για τους γειτονικούς προορισμούς όπως η Τουρκία, η Αίγυπτος, η Ιταλία κ.ά., ενώ η Egypt Air είναι ο προτιμώμενος αερομεταφορέας.

Στη διάρκεια της TITF το GTC παρουσίασε μέσα από το περίπτερο του Argo Travel Group ειδικά πακέτα για την Ελλάδα ως μοναδικό προορισμό αλλά και σε συνδυασμό με γειτονικές χώρες. Η ανταπόκριση του Ταϊλανδικού κοινού ήταν ιδιαίτερα θετική και σημαντικός αριθμός ταξιδιωτών έκαναν τις προκρατήσεις τους στη διάρκεια της έκθεσης.

O Ταξιδιωτικός μας Όμιλος αναγνωρίζοντας τη σημαντική ανάπτυξη των χωρών της περιοχής ASEAN που θα κορυφωθεί με την επικείμενη δημιουργία της ASEAN Economic Community (AEC) την 1η Ιανουαρίου του 2016, έχει από το 2013 επενδύσει στην ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού από τη Νοτιοανατολική Ασία, αξιοποιώντας τις υπηρεσίες της Travel Media Applications. Στόχος του Argo Travel Group είναι η παροχή ποιοτικών και καινοτόμων τουριστικών προϊόντων τόσο στην αγορά της Ταϊλάνδης όσο και στις λοιπές αγορές της ΝΑ Ασίας, που να ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες των ταξιδιωτών κάθε χώρας”, δήλωσε ο κ. Διαμαντής Πειθής, μέλος του ΔΣ του Argo Travel Group.

Ήταν πραγματικά εντυπωσιακός ο ζήλος που έδειξαν τα τουριστικά γραφεία μέλη του GTC για να προωθήσουν την Ελλάδα. Οι συνέργειες που έλαβαν χώρα κατά την TITF προκάλεσαν την έντονη προσέλευση κοινού στο περίπτερο μας, ενώ αποτυπώθηκαν άμεσα σε πραγματικές πωλήσεις. Ήδη οι περισσότερες αναχωρήσεις των εκδρομών που προωθήσαμε έχουν κλειστεί με αντίστοιχες προκαταβολές. Παράλληλα έντονο είναι το ενδιαφέρον που μας εκδηλώνεται συνεχώς και από άλλα ανεξάρτητα γραφεία προκειμένου να πουλήσουν το τουριστικό μας προϊόν. Αυτό αποτελεί και ένα μήνυμα ελπίδας ότι η αγορά έχει απεριόριστες δυνατότητες. Αν και η Thai Airways έχει διακόψει τα τελευταία δύο χρόνια τις απευθείας πτήσεις της αυτό δεν φαίνεται να αποτελεί τροχοπέδη στην αύξηση της ζήτησης για τη χώρα μας, καθώς οι αεροπορικές που συνδέουν την Μπανγκόκ με την Αθήνα -μέσω ενδιάμεσου σταθμού- αυξάνονται διαρκώς, πολλαπλασιάζοντας τις εναλλακτικές επιλογές των ταξιδιωτών” συμπλήρωσε ο κ. Στρατής Βουρσούκης, διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ του Argo Travel Group που παρευρέθηκε στην TITF.

Την όλη καμπάνια για την αύξηση του τουριστικού ρεύματος από την Ταϊλάνδη και την υπόλοιπη Νοτιοανατολική Ασία προς την Ελλάδα μέσω του Argo Travel Group την υλοποιεί η εταιρεία Travel Media Applications που ειδικεύεται σε υπηρεσίες μάρκετινγκ και επικοινωνίας στον τουρισμό και εκδίδει μεταξύ άλλων και το TravelDailyNews Asia-Pacific με έδρα την Μπανγκόκ.

Η ίδρυση του GTC, αλλά και ένθερμη ανταπόκριση και άλλων τουριστικών γραφείων της Ταϊλάνδης να προωθήσουν την Ελλάδα ως αυτόνομο προορισμό διακοπών ή και σε συνδυασμό με άλλες χώρες δείχνει έμπρακτα την δυναμική που έχει η χώρα μας σε αυτές τις αγορές. Το μόνο στοιχείο που κρατούσε τον εξερχόμενο προς την Ελλάδα χαμηλά ήταν η έλλειψη πληροφόρησης και ουσιαστικής υποστήριξης των τουριστικών γραφείων της Ταϊλάνδης είτε από τους επίσημους φορείς του τουρισμού είτε και από τους ιδιώτες. Αυτό ακριβώς παρέχει η εταιρεία μας σε αυτές τις αγορές από τις αρχές του 2012. Το Argo Travel Group βλέποντας τη δυναμική των αγορών της Νοτιοανατολικής Ασίας αποτελεί ασφαλώς στρατηγικό συνεργάτη και σημαντικό αρωγό σε αυτή την προσπάθεια αλλά και πρεσβευτή της χώρας μας με την εμπειρία των 60 και πλέον χρόνων που διαθέτει”, ανέφερε από την Μπανγκόκ ο κ. Θεόδωρος Κουμέλης, ιδρυτής της TMA.

 

Σχόλια χρηστών

Ειδήσεις

Εκδηλώσεις

Στήλες

Τουριστικά γραφεία

Top 10

  1. Ευρώπη το είδαν 19319 επισκέπτες
  2. Μαλδίβες το είδαν 17898 επισκέπτες
  3. Ιταλία το είδαν 16821 επισκέπτες
  4. Αφρική το είδαν 16482 επισκέπτες
  5. Μαδρίτη το είδαν 16424 επισκέπτες
  6. Εύβοια και Βόρειες Σποράδες το είδαν 16301 επισκέπτες
  7. Δωδεκάνησα το είδαν 16152 επισκέπτες
  8. Αμερική το είδαν 16149 επισκέπτες
  9. Στερεά Ελλάδα το είδαν 15767 επισκέπτες
  10. Κυκλάδες το είδαν 15662 επισκέπτες
  1. για... γκρουπ! το είδαν 26055 επισκέπτες
  2. για... οικογενειάρχες! το είδαν 25777 επισκέπτες
  3. για... μεμονωμένους! το είδαν 24462 επισκέπτες
  4. για... φυσιολάτρες! το είδαν 24129 επισκέπτες
  5. για... ιστορία και πολιτισμό! το είδαν 24058 επισκέπτες
  6. για... φιλομαθείς! το είδαν 23454 επισκέπτες
  7. για... μικρές τσέπες! το είδαν 23120 επισκέπτες
  8. για... νεόνυμφους! το είδαν 22475 επισκέπτες
  9. για... δραστήριους! το είδαν 21897 επισκέπτες
  10. για... μικρά και μεγάλα παιδιά! το είδαν 21362 επισκέπτες

Facebook

Συμβουλές

Γνωρίζετε ότι...

Αυτό που ξεχνάνε οι περισσότεροι τουρίστες είναι η οδοντόβουρτσά τους!
Προσθέστε την επιχείρησή σας