Γυμναστική εν πτήσει… είναι υγεία !

Αν έχετε ανησυχήσει από τον ‘θόρυβο’ που έχει δημιουργηθεί γύρω από το ‘Σύνδρομο της οικονομικής θέσης’ όπου κατά τη διάρκεια των υπερατλαντικών πτήσεων σε ορισμένα άτομα έχει παρατηρηθεί θρόμβωση αρτηριών που μπορεί να οδηγήσει σε θάνατο, σας ενημερώνουμε ότι τα πράγματα δεν είναι όσο τραγικά ακούγονται.

Αφενός, δεν έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι τα μεμονωμένα περιστατικά είχαν ως αιτία παρουσίασης τους το γεγονός της πολύωρης ακινησίας κατά τη διάρκεια της πτήσης. Αφετέρου, είναι πολύ εύκολο να αποφευχθεί ακόμα και το απλό ‘πιάσιμο’ σε μία πολύωρη πτήση αρκεί κανείς να θυμάται να κάνει συχνές βόλτες στους διαδρόμους του αεροσκάφους και να εφαρμόζει τις παρακάτω απλές ασκήσεις για να ‘ξεπιάνεται’

 

1. Κυκλικές ασκήσεις των αστραγάλων

 Σηκώστε τα πόδια σας από το πάτωμα. Κάντε κυκλικές κινήσεις με τα δάκτυλα, περιστρέφοντας ταυτόχρονα και τα δύο πόδια σας, το ένα σύμφωνα με τη φορά των δεικτών του ρολογιού και το άλλο αντίθετα. Επαναλάβετε την άσκηση αντιστρέφοντας τη φορά των κυκλικών κινήσεων (15 δευτερόλεπτα για κάθε κατεύθυνση).

 

2. Κινήστε τα πέλματα

 Κάντε τις ασκήσεις σε τρεις χρόνους

  • Ξεκινήστε με τις φτέρνες να ακουμπούν στο πάτωμα και σηκώστε τις μύτες των ποδιών, όσο ψηλότερα γίνεται.

  • Κατεβάστε και τα δύο πέλματα, έτσι ώστε να εφάπτεται όλη η επιφάνεια τους στο πάτωμα.

  • Σηκώστε τις φτέρνες ψηλά με τα δάχτυλα να ακουμπούν αυτή τη φορά στο πάτωμα. Εκτελέστε τα τρία αυτά στάδια με συνεχή κίνηση σε διαλείμματα των 30 δευτερόλεπτων.

 

3. Σηκώστε τα γόνατα

Σηκώστε το πόδι με το γόνατο λυγισμένο, συσπώντας τον μυ του μηρού. Αλλαγή ποδιού. Καλό είναι να επαναληφθεί 20-30 φορές σε κάθε πόδι.

 

4. Περιστρέψτε το λαιμό σας

Χαλαρώστε τους ώμους σας, γείρετε το αυτί σας στον ώμο και κινήστε κυκλικά τον λαιμό σας μπροστά-πίσω, παραμένοντας σε κάθε στάση, για περίπου 5 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε 5 φορές.

 

5. Άρση του γόνατου στο στήθος

Λυγίστε τον κορμό ελαφρά μπροστά. Τυλίξτε τα χέρια σας γύρω από το αριστερό γόνατο και φέρτε το στο στήθος. Παραμείνετε στη θέση αυτή για 15 δευτερόλεπτα Κατεβάστε το γόνατο σιγά - σιγά κρατώντας πάντα τα χέρια γύρω από το γόνατο. Αλλάξτε πόδι. Επαναλάβετε 10 φορές.

 

6. Κάμψη μπροστά

Με τις πατούσες των ποδιών πάνω στο πάτωμα και το στομάχι μέσα, σκύψτε αργά μπροστά με τα χέρια να κατεβαίνουν κατά μήκος των ποδιών, μέχρι τους αστραγάλους. Μείνετε τεντωμένοι στο κατώτατο σημείο για 15 δευτερόλεπτα και μετά σηκωθείτε αργά.

 

7. Κυκλικές κινήσεις ώμων

Γείρετε τους ώμους μπροστά, μετά πάνω, μετά πίσω και μετά κάτω, εφαρμόζοντας μία ήπια κυκλική κίνηση.

 

Σχόλια χρηστών

Ειδήσεις

Εκδηλώσεις

Στήλες

Τουριστικά γραφεία

Top 10

  1. Ευρώπη το είδαν 25004 επισκέπτες
  2. Μαλδίβες το είδαν 23316 επισκέπτες
  3. Ιταλία το είδαν 22272 επισκέπτες
  4. Αφρική το είδαν 21970 επισκέπτες
  5. Μαδρίτη το είδαν 21698 επισκέπτες
  6. Εύβοια και Βόρειες Σποράδες το είδαν 21565 επισκέπτες
  7. Δωδεκάνησα το είδαν 21387 επισκέπτες
  8. Αμερική το είδαν 21330 επισκέπτες
  9. Στερεά Ελλάδα το είδαν 21138 επισκέπτες
  10. Κυκλάδες το είδαν 20924 επισκέπτες
  1. για... γκρουπ! το είδαν 31828 επισκέπτες
  2. για... οικογενειάρχες! το είδαν 31586 επισκέπτες
  3. για... μεμονωμένους! το είδαν 30335 επισκέπτες
  4. για... φυσιολάτρες! το είδαν 29909 επισκέπτες
  5. για... ιστορία και πολιτισμό! το είδαν 29654 επισκέπτες
  6. για... φιλομαθείς! το είδαν 29030 επισκέπτες
  7. για... μικρές τσέπες! το είδαν 28819 επισκέπτες
  8. για... νεόνυμφους! το είδαν 28086 επισκέπτες
  9. για... δραστήριους! το είδαν 27702 επισκέπτες
  10. για... μικρά και μεγάλα παιδιά! το είδαν 27077 επισκέπτες

Facebook

Συμβουλές

Γνωρίζετε ότι...

Τα χρήματα που συλλέγονται από τη Fontana di Trevi στη Ρώμη διατίθενται σε φιλανθρωπίες!
Προσθέστε την επιχείρησή σας