Γυμναστική εν πτήσει… είναι υγεία !

Αν έχετε ανησυχήσει από τον ‘θόρυβο’ που έχει δημιουργηθεί γύρω από το ‘Σύνδρομο της οικονομικής θέσης’ όπου κατά τη διάρκεια των υπερατλαντικών πτήσεων σε ορισμένα άτομα έχει παρατηρηθεί θρόμβωση αρτηριών που μπορεί να οδηγήσει σε θάνατο, σας ενημερώνουμε ότι τα πράγματα δεν είναι όσο τραγικά ακούγονται.

Αφενός, δεν έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι τα μεμονωμένα περιστατικά είχαν ως αιτία παρουσίασης τους το γεγονός της πολύωρης ακινησίας κατά τη διάρκεια της πτήσης. Αφετέρου, είναι πολύ εύκολο να αποφευχθεί ακόμα και το απλό ‘πιάσιμο’ σε μία πολύωρη πτήση αρκεί κανείς να θυμάται να κάνει συχνές βόλτες στους διαδρόμους του αεροσκάφους και να εφαρμόζει τις παρακάτω απλές ασκήσεις για να ‘ξεπιάνεται’

 

1. Κυκλικές ασκήσεις των αστραγάλων

 Σηκώστε τα πόδια σας από το πάτωμα. Κάντε κυκλικές κινήσεις με τα δάκτυλα, περιστρέφοντας ταυτόχρονα και τα δύο πόδια σας, το ένα σύμφωνα με τη φορά των δεικτών του ρολογιού και το άλλο αντίθετα. Επαναλάβετε την άσκηση αντιστρέφοντας τη φορά των κυκλικών κινήσεων (15 δευτερόλεπτα για κάθε κατεύθυνση).

 

2. Κινήστε τα πέλματα

 Κάντε τις ασκήσεις σε τρεις χρόνους

  • Ξεκινήστε με τις φτέρνες να ακουμπούν στο πάτωμα και σηκώστε τις μύτες των ποδιών, όσο ψηλότερα γίνεται.

  • Κατεβάστε και τα δύο πέλματα, έτσι ώστε να εφάπτεται όλη η επιφάνεια τους στο πάτωμα.

  • Σηκώστε τις φτέρνες ψηλά με τα δάχτυλα να ακουμπούν αυτή τη φορά στο πάτωμα. Εκτελέστε τα τρία αυτά στάδια με συνεχή κίνηση σε διαλείμματα των 30 δευτερόλεπτων.

 

3. Σηκώστε τα γόνατα

Σηκώστε το πόδι με το γόνατο λυγισμένο, συσπώντας τον μυ του μηρού. Αλλαγή ποδιού. Καλό είναι να επαναληφθεί 20-30 φορές σε κάθε πόδι.

 

4. Περιστρέψτε το λαιμό σας

Χαλαρώστε τους ώμους σας, γείρετε το αυτί σας στον ώμο και κινήστε κυκλικά τον λαιμό σας μπροστά-πίσω, παραμένοντας σε κάθε στάση, για περίπου 5 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε 5 φορές.

 

5. Άρση του γόνατου στο στήθος

Λυγίστε τον κορμό ελαφρά μπροστά. Τυλίξτε τα χέρια σας γύρω από το αριστερό γόνατο και φέρτε το στο στήθος. Παραμείνετε στη θέση αυτή για 15 δευτερόλεπτα Κατεβάστε το γόνατο σιγά - σιγά κρατώντας πάντα τα χέρια γύρω από το γόνατο. Αλλάξτε πόδι. Επαναλάβετε 10 φορές.

 

6. Κάμψη μπροστά

Με τις πατούσες των ποδιών πάνω στο πάτωμα και το στομάχι μέσα, σκύψτε αργά μπροστά με τα χέρια να κατεβαίνουν κατά μήκος των ποδιών, μέχρι τους αστραγάλους. Μείνετε τεντωμένοι στο κατώτατο σημείο για 15 δευτερόλεπτα και μετά σηκωθείτε αργά.

 

7. Κυκλικές κινήσεις ώμων

Γείρετε τους ώμους μπροστά, μετά πάνω, μετά πίσω και μετά κάτω, εφαρμόζοντας μία ήπια κυκλική κίνηση.

 

Σχόλια χρηστών

Ειδήσεις

Εκδηλώσεις

Στήλες

Τουριστικά γραφεία

Top 10

  1. Ευρώπη το είδαν 20162 επισκέπτες
  2. Μαλδίβες το είδαν 18601 επισκέπτες
  3. Ιταλία το είδαν 17544 επισκέπτες
  4. Αφρική το είδαν 17263 επισκέπτες
  5. Μαδρίτη το είδαν 17094 επισκέπτες
  6. Εύβοια και Βόρειες Σποράδες το είδαν 17050 επισκέπτες
  7. Αμερική το είδαν 16825 επισκέπτες
  8. Δωδεκάνησα το είδαν 16822 επισκέπτες
  9. Στερεά Ελλάδα το είδαν 16503 επισκέπτες
  10. Κυκλάδες το είδαν 16359 επισκέπτες
  1. για... γκρουπ! το είδαν 26991 επισκέπτες
  2. για... οικογενειάρχες! το είδαν 26825 επισκέπτες
  3. για... μεμονωμένους! το είδαν 25440 επισκέπτες
  4. για... φυσιολάτρες! το είδαν 25071 επισκέπτες
  5. για... ιστορία και πολιτισμό! το είδαν 24967 επισκέπτες
  6. για... φιλομαθείς! το είδαν 24293 επισκέπτες
  7. για... μικρές τσέπες! το είδαν 24002 επισκέπτες
  8. για... νεόνυμφους! το είδαν 23375 επισκέπτες
  9. για... δραστήριους! το είδαν 22885 επισκέπτες
  10. για... μικρά και μεγάλα παιδιά! το είδαν 22339 επισκέπτες

Facebook

Συμβουλές

Γνωρίζετε ότι...

Η Ελλάδα διαθέτει περισσότερα αρχαιολογικά μουσεία από οποιαδήποτε άλλη χώρα στον κόσμο
Προσθέστε την επιχείρησή σας