Γυμναστική εν πτήσει… είναι υγεία !

Αν έχετε ανησυχήσει από τον ‘θόρυβο’ που έχει δημιουργηθεί γύρω από το ‘Σύνδρομο της οικονομικής θέσης’ όπου κατά τη διάρκεια των υπερατλαντικών πτήσεων σε ορισμένα άτομα έχει παρατηρηθεί θρόμβωση αρτηριών που μπορεί να οδηγήσει σε θάνατο, σας ενημερώνουμε ότι τα πράγματα δεν είναι όσο τραγικά ακούγονται.

Αφενός, δεν έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι τα μεμονωμένα περιστατικά είχαν ως αιτία παρουσίασης τους το γεγονός της πολύωρης ακινησίας κατά τη διάρκεια της πτήσης. Αφετέρου, είναι πολύ εύκολο να αποφευχθεί ακόμα και το απλό ‘πιάσιμο’ σε μία πολύωρη πτήση αρκεί κανείς να θυμάται να κάνει συχνές βόλτες στους διαδρόμους του αεροσκάφους και να εφαρμόζει τις παρακάτω απλές ασκήσεις για να ‘ξεπιάνεται’

 

1. Κυκλικές ασκήσεις των αστραγάλων

 Σηκώστε τα πόδια σας από το πάτωμα. Κάντε κυκλικές κινήσεις με τα δάκτυλα, περιστρέφοντας ταυτόχρονα και τα δύο πόδια σας, το ένα σύμφωνα με τη φορά των δεικτών του ρολογιού και το άλλο αντίθετα. Επαναλάβετε την άσκηση αντιστρέφοντας τη φορά των κυκλικών κινήσεων (15 δευτερόλεπτα για κάθε κατεύθυνση).

 

2. Κινήστε τα πέλματα

 Κάντε τις ασκήσεις σε τρεις χρόνους

  • Ξεκινήστε με τις φτέρνες να ακουμπούν στο πάτωμα και σηκώστε τις μύτες των ποδιών, όσο ψηλότερα γίνεται.

  • Κατεβάστε και τα δύο πέλματα, έτσι ώστε να εφάπτεται όλη η επιφάνεια τους στο πάτωμα.

  • Σηκώστε τις φτέρνες ψηλά με τα δάχτυλα να ακουμπούν αυτή τη φορά στο πάτωμα. Εκτελέστε τα τρία αυτά στάδια με συνεχή κίνηση σε διαλείμματα των 30 δευτερόλεπτων.

 

3. Σηκώστε τα γόνατα

Σηκώστε το πόδι με το γόνατο λυγισμένο, συσπώντας τον μυ του μηρού. Αλλαγή ποδιού. Καλό είναι να επαναληφθεί 20-30 φορές σε κάθε πόδι.

 

4. Περιστρέψτε το λαιμό σας

Χαλαρώστε τους ώμους σας, γείρετε το αυτί σας στον ώμο και κινήστε κυκλικά τον λαιμό σας μπροστά-πίσω, παραμένοντας σε κάθε στάση, για περίπου 5 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε 5 φορές.

 

5. Άρση του γόνατου στο στήθος

Λυγίστε τον κορμό ελαφρά μπροστά. Τυλίξτε τα χέρια σας γύρω από το αριστερό γόνατο και φέρτε το στο στήθος. Παραμείνετε στη θέση αυτή για 15 δευτερόλεπτα Κατεβάστε το γόνατο σιγά - σιγά κρατώντας πάντα τα χέρια γύρω από το γόνατο. Αλλάξτε πόδι. Επαναλάβετε 10 φορές.

 

6. Κάμψη μπροστά

Με τις πατούσες των ποδιών πάνω στο πάτωμα και το στομάχι μέσα, σκύψτε αργά μπροστά με τα χέρια να κατεβαίνουν κατά μήκος των ποδιών, μέχρι τους αστραγάλους. Μείνετε τεντωμένοι στο κατώτατο σημείο για 15 δευτερόλεπτα και μετά σηκωθείτε αργά.

 

7. Κυκλικές κινήσεις ώμων

Γείρετε τους ώμους μπροστά, μετά πάνω, μετά πίσω και μετά κάτω, εφαρμόζοντας μία ήπια κυκλική κίνηση.

 

Σχόλια χρηστών

Ειδήσεις

Εκδηλώσεις

Στήλες

Τουριστικά γραφεία

Top 10

  1. Ευρώπη το είδαν 19127 επισκέπτες
  2. Μαλδίβες το είδαν 17713 επισκέπτες
  3. Ιταλία το είδαν 16635 επισκέπτες
  4. Αφρική το είδαν 16306 επισκέπτες
  5. Μαδρίτη το είδαν 16260 επισκέπτες
  6. Εύβοια και Βόρειες Σποράδες το είδαν 16116 επισκέπτες
  7. Δωδεκάνησα το είδαν 15968 επισκέπτες
  8. Αμερική το είδαν 15967 επισκέπτες
  9. Στερεά Ελλάδα το είδαν 15617 επισκέπτες
  10. Κυκλάδες το είδαν 15464 επισκέπτες
  1. για... γκρουπ! το είδαν 25831 επισκέπτες
  2. για... οικογενειάρχες! το είδαν 25560 επισκέπτες
  3. για... μεμονωμένους! το είδαν 24221 επισκέπτες
  4. για... φυσιολάτρες! το είδαν 23927 επισκέπτες
  5. για... ιστορία και πολιτισμό! το είδαν 23860 επισκέπτες
  6. για... φιλομαθείς! το είδαν 23268 επισκέπτες
  7. για... μικρές τσέπες! το είδαν 22889 επισκέπτες
  8. για... νεόνυμφους! το είδαν 22260 επισκέπτες
  9. για... δραστήριους! το είδαν 21674 επισκέπτες
  10. για... μικρά και μεγάλα παιδιά! το είδαν 21133 επισκέπτες

Facebook

Συμβουλές

Γνωρίζετε ότι...

Το κόκκινο είναι το πιο συνηθισμένο χρώμα σε μία σημαία (75%) και ακολουθούν το άσπρο (70%) και το μπλε (50%)!
Προσθέστε την επιχείρησή σας